Vad blev dagen av?

"Svabba, sy, måla, laga mat, läsa, lata, äta, lyssna är några av sakerna jag har tänkt göra idag. Ordningen oklar, men jag börjar nu."
 
Citatet är min egen statusuppdatering på facebook vid lunchtid. Frågan är vad det blev av dagen. Här kommer den i bilder.
 
 
Jodå. Svabba gjorde jag allra först.
 
 
Sen bakade jag chokladbollar med smak av punsch och smarriga bondkakor. Recept på bondkakor.
 
 
Till lunch/middag blev det fisk- och spenatsoppa.
 
 
Jag har hunnit med att spela wordfeud (sofieviktoria om du vill utmana mig) ...
 
 
... och prata i telefon.
 
 
Diskning. Just nu är jag så stolt över mig själv. Jag diskar varje dag istället för att samla på hög.
 
 
Jag har haft intention att måla länge, länge. Idag hade jag ingen större lust, men jag gav mig den och det flöt på bra. Tavlan till mina vänner är nu klar. Jag hoppas innerligt att de kommer att gilla den.
 
 
Medan jag målade har jag lyssnat Radical face. Det är tur att jag har människor omkring mig som förser mig med ny musik nu och då. Det är trevligt.
 
Jag skrev att jag skulle sy, men jag sparar det. Kanske senare ikväll.
 
 
Så av min lista återstår detta. Läsa och lata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0