Semester 2012

 
I och med den här dagen är min semester slut, men jag känner mig inte riktigt redo att börja jobba. Min syster frågade mig i fredags om jag var nöjd med min semester och nog är jag det. Jag har haft en underbar ledighet och jag önskar att den kunde få fortsätta lite till.
 
Jag inledde med att tillsammans med J hälsa på Linda i Södertälje. En typ av möhippa för Linda som gifter sig blott om två veckor!
 
 
Jag stannade några dagar hos mamma och pappa och njöt av att kunna vara i en trädgård.
 
Jag loggade in på mitt konto på skrivforumet och en av mina nya dikter hamnade bland de mest lästa. Det gav mig en härlig kick att fortsätta. Dessutom arbetade jag igenom alla befintliga dikter jag har och återupptog funderingarna på att själv ge ut några av dem i en liten samling.
 
 
Jag målade klart och levererade den rosa trädtavlan.
 
 
Firade våra goa treåringar hos syrran.
 
 
Kalasade för älskade morfar hos moster på Hönö.
 
 
Det har blivit en hel del bakande och således också en hel del fikande.
 
 
Mera målande.
 
 
Jag klippte mig och passande samtidigt på att bli superblond igen.
 
 
Gosat och lekt med de här tjejerna.
 
 
Detta var bara några axplock av allt jag har gjort. Det mest värdefulla jag plockar med mig in i hösten är alla härliga dagar vid havet och alla fina människor som jag har träffat och umgåtts med. Gamla vänner, nya vänner, nygamla vänner, släktingar, föräldrar, syskon och syskonbarn. Vad hade jag varit utan er?
 
Som tur är (apropå att semstern nu är slut) har jag en massa roliga saker att se fram emot. Bröllop, Islandsresa, Lady Gaga-konsert och 30-årsfest. Förhoppningsvis också en och annan solig, varm dag. Augusti och september brukar ha för vana att bjuda på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0