Lurar med 80-gung

 
Jag rotade fram mina gamla lurar. De har närmare tio år på nacken och är ett mina bästa köp. All musik (i princip) blir bra i de här lurarna. För ett par dagar sedan gjorde jag mig en 80-talslista med bland andra Cyndi Lauper, Boy George, Tina Turner och Frankie goes to Hollywood. De kunde sina basgångar då. Oh my! Dramatik kunde de också. Vilken bra musik det går att hitta om man gräver på Spotify. Massa bajs också så klart, men den kan man strunta i.
 
Lyssna på:
"Vienna" med Ulrtavox
"The power of love" med Frankie goes to Hollywood
"My first night without you"med Cyndi Lauper
"Human's lib" med Howard Jones
"The best" med Tina Turner
"Mr Disco" med New Order
"The crying game" med Boy George
"Who's that girl" med Eurythmics
"Boys & girls" med Cher
 
Fantastisk musik. Bland mycket annat så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0