Beyoncé - vilken artist!

Jag hade så gärna velat dela en video med er här, men rättigheter hindrar mig, men länka kan jag göra. Det är en konsertfilm blandat med bilder från Beyoncés liv. Filmen är 1h och 15 minuter lång. Jag har sett den två gånger idag. Beoyncé är både älskad och hatad. Jag hör till den första kategorin. Jag har alltid diggat henne och faktum är att efter att ha sett den här filmen (som hon själv har producerat) så diggar jag henne ännu mer. Hennes karriär är fantastisk liksom hennes röst.
 
I början resumérar hon sin karriär i korta drag med start från då hon var nio år. Beyoncé bjuder på kortare klipp av gamla hitsinglar och landar i att köra nästan alla låtar från sitt album 4. Som den stora diva hon är verkar hon ändå känna för sina fans. På riktigt. Inga tama I love you. Visserligen säger hon så, men hon verkar mena det. I slutet ser man hur hon själv torkar bort tårar i ansiktet och i slutnumret "I was here" visas bilder på celibriteter hon träffat, men också på flera sjuka barn hon mött. Ja, hon imponerar på mig. Kul också att hela hennes set med dansare, musiker och körare är brudar. Rätt över.
 
I klippet nedan finns slutnumret, om man nu inte orkar se hela det långa klippet i länken ovan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0