Slitig dag



Hela min dag har jag ägnat mig åt att jobba inför morgondagens flytt. Ja, hela mitt liv kretsar kring detta. Det ska bli så himla skönt när det är över. Alla dessa tankar som snurrar i huvudet och allt som måste lösas. Nu kan jag i alla fall inte göra med idag.

Efter en riktigt het dusch har jag nu krupit upp i soffan och lyssnar på en lista med massa skön musik. Bland annat finns låtarna i klippen med. Videon ovan är särskilt lustiga att se på. Däremot Mobys video längst ner är sevärd. Men bra låtar är det!

I morgon strax före tio kommer min pappa och min svåger. Då blir det bära av. När allt är packat på släpen tar vi någon macka innan vi far iväg till Göteborg. Där kommer tre av mina syskon att vara på plats och förmodligen en svåger och svägerska till. Eventuellt kommer några vänner förbi på flyttfika under kvällen.

Det ska bli så spännande att se hur den där lägenheten blir med mina möbler. Det är två månader sedan jag var och kikade på den och jag har inte allt klart för mig i huvudet hur det ser ut. Spännande är ordet.

Självklart återkommer jag med bilder inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0