Hallå? (hallå, hallå, hallå)

Mitt hem är tämligen tomt just nu. Jag sover på luftmadrass och tillsammans med en klädstång utgör de hela möblemanget i mitt vardagsrum. Hela lägenheten ekar.

Jag vet inte om det har med den här spartanska tillvaron att göra eller om det är efterdyningarna av en galet intensiv månad som spökar, men jag orkar ingenting. Igår vaknade jag nio, men låg kvar till tolv innan jag gick upp. Idag vaknade jag tio, sov om en halvtimme och gick inte upp förrän ett. Nog för att jag gillar att ligga och dra mig, men det här är nästan sjukt.

Eftersom jag kan låter jag det vara så. Visst har jag en del måsten som att städa ut lägenheten och sånt, men jag har två veckor på mig. Jag tror att jag ska hinna. Det mesta kan jag ändå inte göra förrän i sista stund. Kan med andra ord lika gärna slöa så mycket jag bara kan. När kommer jag kunna göra det igen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0