Fullt ös medvetslös



Igår var det födelsedagsfirande för mig och min syster som också fyller år i februari.



Nästan hela familjen var samlad och det blev både trångt och varmt i min lägenhet.




Skruttan och Krabban härjade som vanligt och upptäckte det roliga i att hoppa från soffkanten.



Inte helt oväntat tog kalasandet på krafterna på både liten och stor. Krabban slog sig till ro på soffryggstödet för att spela arga fåglar-spelet på morsans telefon.

Fick även ett snabbesök vid lunchtid av två goda vänner som var i stan. Mycket trevligt!

Idag strålar värdret och jag känner att jag verkligen borde ta mig ut samtidigt som kroppen mer än gärna fortsätter att grotta i myskläder inomhus. Just nu lyssnar jag på Digilistan. Den håller på till 14. Får se vad jag tar för mig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0