Bröllopsfototest



Inom loppet av bara några dagar har jag hunnit träffa de här fantastiska människorna två gånger. Om bara några dagar ska de gifta sig och jag har fått äran att tillsammans med ytterligare en vän ta parets bröllopsfoton. Så himla roligt! Idag var vi och tittade på de platser brudparet har föreslagit samtidigt som vi passade på att knäppa några rutor.

Jag har just gått igenom dem och det här blev min favorit. Kunde vi få det här ljuset samt hälften så många minusgrader som idag då blir det perfekt. Ljuset var helt underbart idag. Himlen var disig så där att solen bara lyckades tränga igenom till viss del. Alldeles lagom mycket. Lite kisigt just här kanske, men i övrigt bra.

Vi har några riktiga kanonidéer för fotot på lördag. Det hänger på tiden och vädret om vi ska kunna få till det på ett bra sätt. Nu ska jag ladda och hålla alla tummar jag har för att det blir som vi önskar.

Tack fina ni att jag får lov att föreviga er bröllopsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0