Nya glajor x 2

 
Idag är jag inte pigg. Ont i huvudet och allmänt seg. Men jag ville inte vänta på att bli pigg och fräsch för att visa er min julklapp till mig själv. Förra lördagen stegade jag in på Smarteyes, valde ut dessa glasögon och en och en halv vecka senare har jag dem i min hand.
 
Två glasögon, tänker ni kanske. Jo, ett par kostade 999 kronor och två 1 498 kronor. Löjligt. Glasögonen som jag har sen innan kostade över 6 000. Relativt stor skillnad på märkesglasögon och på bågar utan namn.
 
Jag älskar mina gamla glasögon och vill ge dem längre liv genom att köpa nya redan nu. Nu kan jag alternera en masse. De översta har en tunn guldfärgad båge och är ganska lika mina gamla, fast mindre. Guld är inte min bästa färg, men kul att ha när det matchar kläder eller smycken.
 
De nedre är grå plast. Jag har länge velat ha en mer markant båge, men jag passar absolut inte i svart. Grått är bra. Dessa syns, men ger ändå ett mjukt intryck.
 
Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sara

Supernsygga båda två. Gillar nog ed översta allra bäst. Men båda passade dig himla bra!

Svar: Tack, jag gillar båda mycket så de kommer nog bli välanvända.
Sofie

2012-12-14 @ 15:28:36
Postat av: Sonja

Jag gillar de understa bäst! Supersnygga. :)

Svar: Tack! Så himla kul med nya :)
Sofie

2012-12-14 @ 21:52:40
Postat av: Kajsa

Fina du!

Svar: Tack <3
Sofie

2012-12-15 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0