Lucka 19

 
En bild på dig idag.
 
Jag är så fruktansvärt trött. Huvudanledningen till att jag är trött är för att jag är stressad och när jag är stressad sover jag inte bra. Jag drömmer konstiga drömmar och när jag vaknar känns det som om jag knappt sovit.
 
Det lustiga är att jag tycker att jag har ganska bra koll på jobbet och det jag ska göra. Problemet är att det hela tiden tillkommer massa uppgifter. Igår satt jag med och intervjuade tre personer som sökt mitt vikariat. Jag fick fixa med ett julkortsutskick vi skulle göra. Osv. I sig inte så stora grejer, men när det läggs uppå alla andra grejer blir jag stressad.
 
Idag ska jag försöka att bara mata på. Inte stressa, men mata på. I morse kände jag så stor stress att jag mådde illa. Under julen ska jag jobba hemma och jag riktigt längtar efter det. Då kommer jag att kunna arbeta totalt ostört utan ytterligare uppgifter som läggs på mig.
Inte världens roligaste uppdatering, men det är så här det är just nu. Hoppas det är bättre med er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0