All in black

 
Jag kom på lösningen! I och med att jag skrev inlägget om att jag sover med öppna ögon när jag är orolig eller stressad har jag grunnat på detta lite grann. Jag fastnade i den där tanken att rummet var så pass mörkt att jag inte fullt kunde urskilja skärpen utan kände med händerna vad som var vad, men jag såg andra saker i rummet. Bland annat såg jag klänningarna som hänger på garderobsdörren.
 
Om jag då gjorde med mitt sovrum som med bilden då borde synintrycket omintetgöras. Då borde det inte påverka hjärnan lika mycket att jag sover med öppna ögon. För om ögonen inget ser blir det ju - just det - inget för hjärnan att bearbeta. Då borde jag vakna piggare!
 
Får se om jag ids göra något åt saken. Det som krävs är en riktigt vass rullgardin samt ett tungt draperi för dörröppningen. Det får ligga på framtiden ett tag till, men jag måste säga att jag gillar min idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0