Brorsan är ball

Ok jag ska ge er ett trevligt inlägg också. Det handlar om snö, snowboard och skidor. Min bror Edmund och några vänner till honom har en blogg som heter Sunday edit. Där berättar och visar grabbarna vad de håller på med. Fokuset är just de tre s:en jag skrev inledningsvis. Än så länge är det dock inte så mycket snö, men tack vare att ishockeysäsongen är igång finns det snö utanför ishallen. Den tar de tillvara på. Bevisligen behövs det inte särdeles mycket snö för att kunna åka lite. Spana in den här korta filmen för att se hur killarna gör. Jag kan inte annat än att imponeras av deras energi och passion. Ser fram emot fler filmer allt vad vintern lider.

/Stolt syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0