Utställning? Check!



Nu är det spikat. Det blir en utställning!

Traditionsenligt är det skyltsöndag i Värnamo på första advent och i samband med detta visar jag och min vän/kollega våra målningar i foajén på Värnamo Nyheter. Det kommer självklart att finnas möjlighet att köpa tavlor av mig vid detta tillfälle.

Är du nyfiken och vill komma och kolla är det alltså den 27 november klockan 13-17 som gäller, på adressen Storgatsbacken 13, Värnamo.

Passande nog är det första tillfället ikväll för målargruppen som jag har gått med i. Det är inte omöjligt att jag påbörjar tavlor som kommer att finnas med på utställningen. Pepp! Både på målarkvällar och utställningar. Det är en sann spark i baken på kreativiteten.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tjoho! Då gäller det att hålla sig framme!

2011-11-01 @ 19:37:38
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Precis!

2011-11-02 @ 07:41:00
Postat av: Marcus

Jag med!

2011-11-09 @ 19:02:41
URL: http://marcusalexandersson.wordpress.com
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Din mamma med! ;)

2011-11-09 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0