Semester



Om ett par timmar åker jag till Jönköping, sätter mig på flyget och stiger av i Las Palmas på Gran Canaria. I skrivande stund känns det smått surrealistiskt. Jag har inte ens packat. Men det brukar å andra sidan gå fort. Jag har ju funderat ut vad jag ska ha med mig.

December är den kallaste månaden på Gran Canaria. Temperaturen ligger mellan 19 och 22 grader i skuggan. Som en svensk sommar ungefär. Jag tror att jag ska överleva. Framför allt ska jag vila. Vila, vila, vila. Förhoppningsvis ska jag också lyckas samla en massa inspiration. Jag ska fota mycket och förhoppningsvis kan det komma ett och annat inlägg under veckan.

Man ska ju inte nämna på nätet att man ska resa bort. Det är en dum idé, men för alla som undrar kan jag meddela att den enda värdesaken jag lämnar hemma är mitt piano. Det står in till höger i vardagsrummet.

So long gott folk! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0