Blomstervind



Akryl. 30 x 100 cm. Pris: 1 200 kronor.

Ovan ser ni bilden som jag tidigare bara visat ögonen på. Det var den sista tavlan som blev färdig innan utställningen. Apropå utställningen. På det stora hela gick det lysande! Av mina 14 målningar sålde jag åtta. Fantastiskt! Det är svårt att förhålla sig till det där, att folk faktiskt gillar mina tavlor så pass mycket att de betalar för dem. Så himla roligt. Tänk att mina tavlor kommer att hänga på någon annans vägg. Ja. Stort.

Med tanke på att mina utställningar bara kommer med ett års mellanrum har jag nu beslutat att öppna försäljningsfönstret mer frekvent. Närmare bestämt ha det öppet hela tiden. Därför har jag skapat en underblogg till denna. Länken hittar ni i högerkant, strax under bilden på mig. Adressen är: http://kreativalatsidan.blogg.se/tavlor

På den bloggen kommer ni i huvudsak få se foton på mina målningar med information om dem enligt ovan. Rubriken är tavlans titel. Undertill står vilken färg jag har använt mig av, storleken samt priset. Hittar man något intressant kan man skriva en kommentar eller maila mig.

Allra helst ska en målning ses live. Att se ett foto är ingen höjdare. Därför är jag helt öppen för att man vill se målningen framför sig innan man bestämmer sig. Jag om någon vill att man ska vara nöjd med en tavla man köpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0