You and I





Efter några sekunder går klippet över i vad jag vill dela med er. Rackarns skit så kör de inte hela numret innan de klipper. Slutet är det bästa med låten och det är ett slut hon bara gör live. "You and I" heter låten och finns med på nya albumet. Lady Gaga släppte plattan Born this way på Spotify innan det kom ut att köpa. Coolt.

Jag har lyssnat in mig på skivan och den är verkligen lysande. Stark, välproducerad pop när den är som bäst. Jag gillar det hon gjort innan också, men detta är bättre. Jämnare och mer genialiskt. En utveckling och förfining.

Knappa in på Spotify och lyssna, vet ja! Kör då låten i klippet, men lyssna också på första spåret "Marry the night" och fantastiska "The edge of glory". I love Lady Gaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0