Arbeta framför tv:n



Väldigt många gånger faller min kreativa anda på när jag sitter framför tv:n. Det är helt värdelöst, eftersom jag de allra flesta gånger ändå väljer att sitta kvar framför dumburken. Att idéerna kommer där är delvis för att jag tittar på sånt som inspirerar mig. Vilket nästan vad som helst kan göra. Det behöver inte vara särskilt crediga program för det ...

Jag har grunnat på det där. Ibland har jag tagit ut ett skissblock och satt mig med det i knäet framför tv:n, men det har inte varit ett bra alternativ. Nu ska jag se om jag kan komma på en bra lösning utan att för den skull köpa nya möbler. Dessutom har min lägenhet sett likadan ut i ett helt år (bortsett från när nya möbler kommit in). Det kan behövas lite föränding.

Det finns dock två problem: 1) Jag är fortfarande jätteförkyld och snörvlar och hostar och är ganska orkeslös. 2) Hela lägenheten är skitstökig och borde egentligen städas för att bli framkomlig.

Men. Jag tänkte att jag skiter i problemen och fokuserar på lösningarna. Det vill säga: Jag hostar på och klättrar över klädhögarna. Japp. Watch me. Eller nä. Låt bli det. Jag visar mina lösningar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0