Fint ska det va!



Åhåhå! Jag har
fått se mitt junischema. Vanligtvis jobbar jag varannan helg, men i och med Kristi himmelfärdshelgen och nationaldagen får jag ännu en ledig helg. Med andra ord jobbar jag bara en av fyra helger i juni. Det är ju fasligt tjusigt om jag får säga det själv.

Kanske kan det vara fint väder så jag kan vara ute och njuta av försommaren. Kanske blåsa bort fröna på en och annan maskros. Eller plocka lupiner och ställa i en stor hink på balkongen.

Ytterligare en sak som är smarrig är att jag inte kommer att vara så mycket nattchef som det först var sagt. Det är inte det att det är svårt att vara nattchef, jag bara föredrar att inte ha det stora ansvaret på mina axlar.

För övrigt har jag ett fantastiskt roligt jobb! Det är roligt även de dagar då man är mosig i skallen. Idag är en sådan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0