Världens vackraste kafé?!



Erikshjälpen i Huskvarna har gjort om sitt kafé. Förut var det inte alls särskilt inbjudande, tyckte jag. Nu är det fullständigt annorlunda och kan vara ett av de vackraste kaféer jag besökt.

Det fanns muggar i alla tänkbara färger, mönster och former. Bara att välja den som passar bäst.



Som jag fattade det är möblerna fixade och kaféet inrett av människor som varit långtidssjukskrivna och som har detta som något arbetstest. Det är inte så här jag skulle inreda hemma, men jag blev väldigt imponerad av kreativiteten.



De olika konstallationerna bjöd på olika stil och ändå fanns det en genomgående känsla.



Bästa M och jag hade en go stund i den kuddfyllda soffan. Fikat är superbilligt. Kaffe, te och varsin kaka för sammanlagt 40 kronor.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket mysigt fik det verkar vara och vilken fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0