Fantasimöblering igen



Jag fortsätter att spana på lägenheter här och där. Det är så vansinnigt roligt att låtsasmöblera. Det här är  min drömlya just nu. Enda minuset är den lilla hallen, men det vägs upp av att där finns en rejäl klädkammare samt att lägenhetsförrådet är precis utanför ytterdörren. Oerhört praktiskt.

Sov 1 skulle jag välja att ha som sovrum. Där finns dessutom klädkammare nummer två. Tack vare den skulle jag kunna skrota min ena garderob som jag inte är så förtjust i. Sov 2 skulle bli min ateljé.

Vardagsrummet är stort, men kvadratiskt. Kan vara svårt med min stora soffa, men det finns ändå alternativa lösningar. Balkongen är stor OCH köket är enormt. Eller, enormt är väl att ta i, men det är stort. Man får plats med ett rejält matbord och ändå kan man ha ett skåp, en vagn eller hyllor vid väggen mot förrådet.

Ja, en sådan här lägenhet vill jag ha någon gång. Den är galet bra. Dessutom stod det i annonsen att den hade fin utsikt. Undra vad det kan vara för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0