Kollage av ramar



Mina kära vänner C och C har det här kollaget av ramar på en vägg i vardagsrummet. Ramarna är fyllda av foton på diverse djur och människor. Ramarna i sig är underbara och den ena är inte den andra lik. Bilderna är också suverräna. Inte konstigt med tanke på att ena av C:arna är fotograf. Sist men inte minst är jag förtjust i den här typen av väggdekoration. Det blir mer än tavlorna var för sig.



Till och med jag kom med på ett hörn. Jo, för en av ramarna är en spegel och inte en tavla. Och så hänger det en klocka mitt i alltihop. Kreativt tycker jag. Guld passar väldigt bra till vinröd plysch och det är precis vad de har i sina möbler. Som klippt och skuret trots alla udda saker. Jag diggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0