Om jag hade kulor över

Om jag hade några miljoner, en tre-fyra stycken så där, då skulle jag köpa en lägenhet i Vasastan, Haga eller Majorna. Utan att blinka. Nja, jag skulle välja någon jag verkligen ville ha, men jag skulle inte tveka på vad jag skulle använda pengarna till.

Emellanåt spanar jag igenom bostadsmarknaden bara för att jag tycker att det är roligt. Ibland är det småländska stugor, ibland våldsamt stora villor i Göteborgs skärgård eller som nu - bostadsrätter i innerstan.

Den här gillade jag bland andra. Jag skulle göra om det mesta utom golven i badrummet (där jag skulle måla väggarna turkås istället för blå) och vardagsrummet. Sjukt snygga golv. Allt annat skulle jag ändra. Riktigt trist lya. Fast det är klart, mina möbler och min inredning skulle ändra hela intrycket. Bra planlösning. Det är nästan det viktigaste och att det är balkong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0