Intensiv helg i Malmö



Den här helgen har jag tillbringat i Malmö. Det var en riktigt härlig helg. Jag var och hälsade på vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Först fest hos paret (de två till höger) på första bilden där en välkomstbål blandas till. På den andra bilden syns mingelkartan. Festens deltagare är presenterade på bilder och i mitten ett antal kategorier som på ett eller annat sätt binder alla samman.



Värdinnans systerdotter var klart coolast i sina leopardbrallor. Populär var hon också och fick provsitta de flesta knän.



Det var både nya ansikten och kära återseenden.



Samtliga blev uppdelade i lag när det blev dags för tävling som lyckades engagera var och en maximalt. Alla ville vinna. Framför allt musikmomenten. Ett delmoment i tävlingen var ett fajtingspel.



Till vänster jag och delar av mitt lag. Till höger den söta, glada värdinnan.

I morse gick jag upp tidigt för att vilsevandra genom Malmö till ett annat par vänner som jag inte träffat på länge. Där blev det frukosthäng och gött tjöt.

Trött och glad jag kan (tack och lov!) njuta av tre lediga dagar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0