Stel i nacken



Usch jag är så stel i nacken och axlarna idag. Så där så jag nästan mår illa. Det gjorde jag igår kväll. Mådde illa. Hade svårt att äta. Som tur var kunde jag sova och sov riktigt gott hela natten. Ja, ja...skönt i alla fall att man slipper ett berg med snö på nacken och hurra för att det töar idag också. Fast det är lite ett steg fram och två tillbaka för inatt föll det en massa snö.

Efter det här arbetspasset väntar långledighet. Fem dagar. Det ska bli skönt. I morgon åker jag till Malmö för att träffa goda vänner som jag inte sett sen i somras. På måndag blir det målarkväll med min nyfunna konstnärsvän. Tisdag och onsdag är obokade och ska så förbli tänkte jag. Kan vara skönt att ha ett par dagar till ingenting. Jag är ohyggligt bra på att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0