Småfåglar



När jag hade fram mitt stora skissblock igår hittade jag massa teckningar däri som jag nästan hade glömt att jag gjort. Tänkte visa dem och börjar med dessa två. Jag har alltid gillat fåglar väldigt mycket. Skulle jag tatuera mig skulle det definitivt bli en fågel och jag skulle gärna ha två kacklande fjäderfän i en bur.

Fåglar har så fina linjer och de är relativt lätt att teckna dem. När jag går på loppis brukar jag leta efter bra fågelböcker, men jag hittar sällan något.

Förresten så försökte jag måla idag, med färg alltså, men det ville sig inte. Färgerna var inte mina kompisar. Kanske blev en totaluttömning igår så det inte fanns något kvar idag.


Kommentarer
Postat av: Anna Ileby

Kom in och tatuera! Så himla fint att göra en fågelbur!

2011-02-09 @ 16:20:02
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Haha! En tatuerad fågelbur hade varit ball, men jag uttryckte mig nog lite knasigt för jag menade en bur med riktiga fåglar som ska leva och bo med mig :)

2011-02-09 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0