Läs rätt - bli rik

Idag blev jag plötsligt 815 kronor rikare. I min nuvarande ekonomiska situation är det riktigt mycket pengar. Till exempel är det två veckors mat, tio luncher ute eller två tur & retur Göteborg.

I somras köpte jag nya glasögon. Till att börja med hade jag tänkt att betala dem kontant, men när jag fick erbjudande om räntefri delbetalning på ett halvår nappade jag. Varje månad har jag alltså fått en faktura och fick en den här månaden också. Först läste jag som att jag var färdigbetalad, men vid noggrannare läsning skulle jag nog betala en sista gång.

När jag nu satte mig med mina räkningar blev jag osäker och loggade in på kontot och där står det tydligt och klart: saldo 0 kronor. Jag hade räknat med att betala 815 kronor även denna månad, men slipper. Ibland krävs det inte så mycket för att göra mig glad!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Det är exakt vad en helårsprenumeration på Ridsport kostar ...

2011-02-28 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0