Kläder i arv



Det är inte ofta som jag har kunnat ta över kläder från min mamma. Det finns flera skäl till det och ett av dem är att vi inte har riktigt samma stil, men kanske främst för att min mamma är en bra bit kortare än jag. Men så hade hon rensat ur sin garderob och hade några kjolar som hon tänkte att jag kanske kunde ha.

För ett tag sedan skrev jag faktiskt på bloggen att jag "behövde" fler kjolar. Efter att ha provat igenom några av dem mamma rensat ut valde jag tre stycken. Bland annat den på bilden. Inte illa. Inte illa alls.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såå A-B men ändå så snygg på dig! Klipp ; )

2011-02-25 @ 15:05:57
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Väldigt A-B. På mig blir den mer 70 ;)

2011-02-25 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0