Har du mens eller?



Tankesmedjan som sänds i P3 klockan 17 varje vardag är ett samhällskritiskt program som jag till en början inte var så förtjust i, men allt eftersom jag har fått bättre grepp om personerna gillar jag det mer och mer. Framför allt gillar jag att höra deras krönikor.

Ibland är de mest tokroliga. Ibland är de tänkvärda och roliga. Ibland också upplysande och roliga. Ja, allt möjligt i en salig röra. Hur som helst. Dra fram till 32.35. Då håller Sara Hansson en krönika under sin rubrik Jag är inte arg - jag är besviken som handlar om p-piller för män. Tänkvärt, upplysande, irriterande och ja, roligt. Krönikan är typ 3,5 minuter lång och väl värd att höra. Do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0