Vårsemester episod I



Jag inledde min vårsemestervecka i Halmstad där jag firade påskafton med detta goa gäng.



Förrätten serverades i ett påskägg och bordsplaceringen var ett urblåst ägg. Snajdigt!



Tjusiga ladies i väntan på kvällens höjdpunkt ...



... Håkan Hellström. Som alltid gjorde han en fenomenal spelning. Trots att det vara var typ 1 300 i publiken. Jag gillade att det var lite folktomt för man kom längre fram utan att behöva trängas. Det är min melodi det. Fick ett gott snack med gitarristen och hans lillebrorsa efteråt.



Morgonkaffet intogs i det gröna. Påskdagen bjöd på riktigt härligt väder.



Vi tog en tur längs Prins Bertils stig. Givetvis var vi tvungna att slänga av oss skorna för att känna på vattnet.



På en decimeters djup var det ljummet. På två decimeters djup domnade fötterna. Jätteskönt!



Strike a pose.



Efter en härlig promenad i gassande sol slog vi oss ned med varsin glass mitt över brottet. En riktigt bra start på en av de bästa veckorna någonsin. To be continued ...


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad härligt det ser ut! Hade velat vara där :)

2011-04-28 @ 10:39:04
URL: http://komigenlinda.blogspot.com
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Vi hade velat ha dig med ... :)

2011-04-29 @ 01:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0