Ljuva kärleksört







Den siste december gjorde jag ett inlägg om att jag hade satt rotade blommor från mina föräldrars trädgård. Jag hoppades ju givetvis att de skulle ta sig, men man vet aldrig. Jag har inga gröna fingrar. Så är det bara hur mycket jag än låtsas att så är fallet. Därför är jag väldigt nöjd över hur dessa blommor ser ut idag. Kärleksört är namnet. De kanske inte ser ut riktigt som jag hade tänkt mig, men huvudsaken är att de har fortsatt att växa. Visst. Blommorna skulle nog behöva planteras i något större så att rötterna får ordentligt med utrymme.


Kommentarer
Postat av: Maja

Ser fina ut, lite sirligare än de vanligtvis mer robusta. Har de stått ute under sommaren eller funkar de att ha inne som krukväxt?



trevlig helg!

2010-09-17 @ 19:28:40
Postat av: Sofie

Min tanke var att ha dem ute, men eftersom jag aldrig fått planterat om dem har de blivit kvar inomhus.



Tack detsamma!

2010-09-17 @ 19:49:23
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0