Klotter, graffiti, konst?!



Jag hittade den här bilden i min telefon. Jag tog den någon gång under semestern när jag och en vän var ute och långtraskade i Värnamonejden. Generellt så fångas mina ögon av betongväggar som blivit nedsprejade av färg, former, bokstäver, figurer. Innehållet har inte så stor betydelse för min del utan kanske snarare utförandet. Den här bilden är som sagt tagen med mobilkameran. Därav den disiga känslan. Att jag fastnade för den har med färgen att göra. Plus att orden till vänster är lite roliga!

Som synes under bilden på mig har min blogg en sida på facebook som man kan "gilla". Skitkul att så många redan gör det. Självklart hoppas jag på fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0