Skitljus!

Det är svårt att inte gnälla när det är så mörkt som det är idag. Förförligt målarljus är vad det är. Lampljus är inget vidare även om jag har det för ett förstärkt ljus. Lampljus dödar alla skiftningar i färgerna. Det ger blänk så att det är svårt att få en bra överblick. Men, men...

Häromdagen satt jag och plockade bland alla mina akvarellbilder. Det har blivit en del och jag slogs av tanken att kanske ta med en del av dem till utställningen. Jag har säkert 40-50 småbilder med storlek runt 7x10 cm. Flera av dem är både akvarell och tusch. Tänker att jag kan ha dem i låda så man själv kan bläddra bland dem. Äh, jag får se hur det blir. Men det skulle vara ett kul komplement till tavlorna. Småbilderna kunde man kanske sälja för en tia styck eller något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den där ängeln var superfin! Vad duktig du är! Köper den gärna om du vill sälja :) Skriv på fejset isf! Kram Minna L

2010-11-15 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0