Kom igen våren!



Jag har köpt skor. Alla som känner mig tänker typ: Så ovanligt! Framför allt när våren nalkas blir jag sugen på att köpa skor. Jag har beställt inte mindre än tre par skor från olika postoderföretag. Ett par cerisa, glansiga ballerina med öppen tå, ett par ballerina i gult mönstertyg samt ett par basketskor i kornblå textil. Hoppas de passar!

Idag slog jag alltså till på skorna på bilden. Först provade jag ett par knallila med gulddetaljer, men de fanns dessvärre inte i min storlek. Jag sneglade på dessa. Fastnade för detaljen med hålraden plus "nätet" som skon är klädd i. Provade dem. Passar, men nä ska inte ha. Provade igen. Mitt shoppingsällskap sa: Köp. De är snygga. Ok. Jag kan inte på något sätt påstå att jag behövde dessa skor, men de kostade trots allt bara 300 kronor. Nu går jag runt i dem hemma och njuter. De är supersköna. Lätta. Inte som vinterns fodrade stövlar med rejäla sulor som får dem att väga bly.

Kom igen nu våren! Nu vill jag ut och lufta mina skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0