Ok då



Den här tavlan har nästan blivit som en plåga för mig. Jag har haft en vilja med den och inte riktigt fått fram min tanke. Det har gjort mig arg och så har jag låtit bli att måla på den. Det har nästan varit i ren protest som jag tio minuter här och där suttit och kluddat på den.

Jag känner mig egentligen inte färdig nu heller, men jag är rädd att om jag fortsätter så slutar det med att jag har målat över allting. Ett halvår har det tagit. Jag som oftast målar en tavla på ett par dagar annars! Jag vet inte om jag gillar den, men nu får det vara bra. Enough is enough.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Ska det inte vara ögon i det gula också?

2010-06-21 @ 12:41:23
Postat av: sofie

Ögon?! Nä.

2010-06-21 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0