Info om bloggen/bloggarna

Jag skriver dikter. Det har jag gjort så länge jag kan minnas. Eller dikter ... Jag gillar inte att sätta epitet på det riktigt. Alster i kortform? Ja, ja, det spelar inte så stor roll egentligen vad man kallar det.

Hur som helst så har jag länge tänkt att jag vill publicera dikter i bloggform och har vid något tillfälle slängt in en här, men jag känner att det inte riktigt passar in. Därför har jag nu skapat en underblogg till denna med namnet Kreativa latsidan - dikter. Det finns även en länk i min länklista nere till höger på sidan.

Jag räknade ut att jag har runt 650 dikter inskrivna i datorn och det är bland det urvalet jag kommer att publicera på bloggen. Med andra ord material som är skrivet från 2005 och fram till nu.

Nytt är också att jag skapat en mail i bloggnamnet och den syns under min profilbild. Välkommen att höra av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0