Piren



Påskafton tillbringade jag i Jönköping med en mycket god vän och dennes sambo som lagade finfin mat till oss. Lyx! Efter en massa snack om jobb och relationer traskade vi till Lingon där jag träffade andra goda vänner. Sammantaget en härlig kväll. Jag stannade givetvis över.

Dagen därpå skulle de som jag gästat iväg relativt tidigt, men jag kände att jag inte ville lämna Jönköping på en gång. Jag promenerade från Torpa till Piren där jag satt och njöt ett bra tag i solen. Bilderna är utsikten från där jag satt.

När det började bli lite kyligt gick jag förbi ett konditori och köpte kakor som jag tog med mig till en annan mycket god vän och dennes blivande sambo. Blev där i ett par timmar innan färden vände åter mot Värnamo.

Bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0