Skulle kanske köpa en soffa - till


Konst. 1 500 kronor är ett kap.



På dagens second hand-runda sprang jag på den här. Jag bara stod och tittade på den en lång stund. Så vacker. Det är som ett konstföremål. Jag övervägde faktiskt att köpa den, men kom på att jag just nu redan har två soffor i min tvåa. Visserligen skulle denna få plats i ett hörn i kommande lägenhet, men ändå.

Men vad snygg den är!

Nu är den i alla fall förevigad så jag kan titta på den och drömma om den när jag känner för det.


Kommentarer
Postat av: Linda

1500 SPÄNN??????!!!!!!! Shit, den var helt gudomlig. Precis så som jag vill ha i min framtid walk in-closet, under kristallkronan :)

2009-11-15 @ 22:41:24
URL: http://komigenlinda.blogspot.com
Postat av: sofie

Gudomlig var ordet :) Otroligt bra skick. Det var svårt att låta bli att köpa den.

2009-11-15 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0