Överblick av Sveavägen


Hallen. Först som man ser den rakt framifrån. Den där hatthyllan är extremt praktisk och ful. Till höger finns tre garderober och efter dem kommer ...



... arbetsrummet. Där står en random garderob. Får fundera på var jag ska placera den sen.



Köket är av gammal modell. Klart att skafferiet inte går att jämföra med mitt nuvarande, men jag gillar det ändå.



Sovrummet har fönster åt två håll. Dels ut mot Sveavägen och dels mot vardagsrummet. I det här rummet finns dessutom en fransk balkong, vilket är trevligt.



Som sagt i tidigare inlägg så är vardagsrummet bedrövligt gult. Det ska målas vitt. Tapeten är med struktur och det gillar jag. Då händer det lite även om jag målar vitt. Sen har vi utsikten från balkongen. Ingen insyn här inte. Fint.



Toaletten är inte särdeles stor. Jag gillar badkar, men jag gillar inte att det inte finns någon "sida" på det. Borde åtgärdas. Enda förvaringen är det lilla skåpet ovanför handfatet. Här måste någon lösning till. Det kommer ju inte hålla annars.

För övrigt kan sägas att jag börjat få flyttångest och separationsångest. Men det finns ingen återvändo så nu får jag ta det som det kommer. Ska hur som helst bli kalas med ett arbetsrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0